2012-12-03 | 17:44:00 | Tidningar

Intervju med Nylon Magazine!


Pretty Little Liars-stjärnan Aria Montgomery kanske inte listat ut vem "A" riktigt är, men det finns inget mysterium varför vi älskar Lucy Hale! Den unga tjejen från Memphis, Tennessee är så söt som hon är smart. Med den tredje säsongen av PLL som kommer tillbaka i januari och ett country album på gång, satte hon sig med Mickey Rapkin för att prata livet, kärlek och hålla ett par saker olöst.

Om att flytta till Hollywood: Jag hade inte en vän i, typ, två år... Jag har kommit ut ur mitt skal, men jag var ganska blyg. Vissa människor tar det som att jag är standoffish.

Om att göra ett album: Det är helt skrämmande. Du får bara ett album. Du får bara ett enda. Du får en chans i musik. Men jag har en miljon olika drömmar. Varför kan jag inte gå ut och försöka uppnå dem alla? Vem är du att säga att jag inte kan?

På vem hon vill att "A" ska vara: Jag vill att det ska vara som med Bonnie och Clyde. När Aria och Ezra är det tillsammans. Eller Spencer och Toby. Men något romantiskt, där du älskar dem fastän de är skurkarna.
Läs hela intervjun här!

Om tar texten glöm inte att ange källa eftersom det är jag som har suttit och översatt den genom att rätta till fel som google translate har gjort! Så även om ni lägger till orginalkällan måste ni lägga till min blogg också som en källa då det är min tid som har gått åt till att översätta och inte eran!





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?