2012-12-08 | 21:08:09 | Intervjuer/Artiklar

Lucy om 50 Shades of Grey!

"Jag är på 'Fifty Shades Darker'" Sa Lucy, vilket är namnet på den andra boken i EL James uppkäftiga trilogin. "Jag blir nervös av att ens tala om det, så ja, jag på det tåget."

Vi tog sedan upp frågan om fansens stöd för henne som huvudrollen i film versionen, som Lucy tycker är mycket spännande. "Folk har sagt det, men folk har också sagt att jag kunde spela lillasystern, som jag tycker verkar rimligt, eftersom jag ser lite ung för Ana, men Gud, vilken stor roll att ta på sig." Sa hon. "Jag är verkligen nyfiken på att se hur det hela kommer att bli."

Lucy sa att någon som helst inblandning i filmen skulle ta hennes karriär i en annan riktning, och hon är bekväm med den typen av vidarekoppling.

"Jag definitivt är redo att ta ett steg och göra något lite mer riskfyllt, absolut, men det är en hårfin linje." Sa hon. "Jag vet inte vad den linjen är, men jag är definitivt redo att utforska en mörkare sida av mina skådespelar förmågor."

I utforskandet av hennes "mörkare sida", frågade vi Lucy vad hennes föräldrar skulle tycka om hennes inblandning i en troligt NC-17-rated film och om de skulle se henne i den.

"Nej, de skulle förbjudas!" Sa hon. "Min pappa, jag vet inte ens. Min mamma, hon alltid varit den som förstår, men min pappa, även när han ser "Pretty Little Liars" kan han säga, "Okej, jag såg den scenen med dig och Ezra..." och jag svarar, "Pappa, kom igen!" Så det är fortfarande ungefär som det, men jag är hans lilla flicka, så jag förstår det." [Source]





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?