2012-12-02 | 12:10:00 | Intervjuer/Artiklar

Lucy om vad hon önskar sig i julklapp och nya albumet!

Vad köper man till en tjej som har allt? Pretty Little Liars stjärnan Lucy Hale (Aria) vet precis vad hon vill ha i julklapp - och det kommer förmodligen att överraska dig!
"Jag har sagt till alla att jag verkligen vill ha en juicepress, för att försöka komma in på den här hälsogrejen som alla håller på med," Berättade Lucy i en intervju med Celebuzz. "Min familj och jag har bestämt att vi bara kommer att be om en sak... så jag antar att en juicepress är vad jag vill ha."
Ett roligt köks tillbehör som du kanske inte betala själv? Låter som en bra (och hälsosam!) gåva enligt oss.
För mer från Lucy, inklusive några tankar om hennes nya album, kolla in hela intervjun nedan.





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?