2012-12-03 | 16:44:52 | Allmänt

Nominerad till blog awards igen!

Rösta, rösta, rösta! Om ni inte vill göra det för min skull kan ni väl göra det för Lucy? Det här är trotts allt den enda Lucy Hale bloggen som är nominerad! Direktlänk till röstningen kan ni hitta HÄR! Så rösta tills era fingrar blöder... eller tills ni tröttnar! Kommentera gärna här på bloggen om ni röstar på mig så tillägnar jag ett litet inlägg till er med länk till dem som har blogg. Dem som inte har det blir i alla fall nämda. Och nej jag gör inte det för att få er att rösta på mig utan för att visa min tacksamhet! :)

Postat av: Kardashian family

Sv: jo det är så att jag glömde att skriva in Miley Cyrus kategorin igår, såg att jag hade glömt det idag så jag skriver in den kategorin så fort som möjligt :)

2012-12-03 @ 16:51:06
URL: http://kardashianfamily.blogg.se
Postat av: TaylorSwiftSverige

Hejsan!

Vi har röstat på dig nu. Nämn oss gärna i något inlägg.

MVH TaylorSwiftSverige

2012-12-04 @ 18:32:30
URL: http://taylorswiftsverige.blogg.se/



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?