2012-10-27 | 17:56:01 | Allmänt

Dålig uppdatering!

Hej, ledsen om jag inte uppdaterar så jättemycket. Men det är väldigt mycket med skolan nu i och med att jag går i nian. Och dessutom så har jag även min novellblogg och personligablogg att uppdatera. Visserligen är den här bloggen prio ett för mig, men ändå.
Hoppas att ni har lite överseende med mig och ändå vill läsa bloggen trots att uppdateringen inte alltid är på topp. Men jag lovar att uppdatera så ofta jag vill och kan.
 
Sen har jag även en fråga till er, skulle ni vilja att jag startade en Pretty Little Liars blogg? Jag kommer självklart att fortsätta blogga här!

Postat av: M

nu har jag gjort ett inlägg :)

2012-10-27 @ 18:05:39
URL: http://kimksweden.blogg.se
Postat av: lalalal

Kan inte ni göra lite Visste ni att... för att jag tycker att det är roligt att läsa och jag skulle vilja veta mer om henne :')
p.s grym blogg

2012-10-27 @ 19:50:11



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?