2012-10-24 | 18:06:38 | Pretty Little Liars

This Is A Dark Ride

SPOILER VARNING! - OMG! Så det var alltså Garett som dog, visserligen så anade jag det men det var ju fruktansvärt fär Aria som var fast i en låda tillsammans med liket! Jag är väldigt glad att man fick se mer flashbacks från kvällen som Alison försvann. Frågan är bara om Garett talade sanning eller inte... Min teori är att han gjorde det eftersom han blev mördad av "A". Så han måste ha vetat för mycket, och det var därför "A" ville få ut honom ur fängelset. Olyckligtvis (för "A") så hann Garett berätta för Spencer vad som hade hänt.
Men jag undrar verkligen om det där med Arias pappa, varför var han där? Hade han någonting med mordet att göra eller ville han bara se till så att Ali skulle hålla tyst om hans hemlighet? Dom sa ju att det skulle bli fler cliffhangers i säsong 3B. Men det hindrar mig inte från att undra.
Sen så undrar jag varför Mona rymde från Radley bara för att klä ut sig till Ali och visa Hanna att dom känner till att hon och Caleb ses i hemlighet. Och var det hon som var Alison i början? Fast enligt mig så såg det mer ut som en kille...
Till sist så undrar jag över den lilla flickan som jag är helt säker på att hon var ett spöke! I förra halloween specialen (2x13) så berättar Alison en historia om två tvillingar där den ena dödar den andra. Och den lilla flickan ser precis ut som tvillingarna...
Varför vill Alison att Jenna ska tro att det var Garett som dödade henne? Men nu så vet vi i alla fall varför det låg en fieldhockey klubba nergrävd i jorden!
Och slutet var sjuuuukt läskigt! Var det Alisons hand? Gaaawshh vad kommer att hända!!!???
Texten är tgen ifrån min personliga blogg --> http://jennywallas.blogg.se




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?