2013-02-14 | 20:04:00 | Intervjuer/Artiklar

Lucy har varit upptagen med inspelningen av sitt album!

Det är inte ovanligt att stjärnor från den lilla skärmen doppar tårna i musikindustrin, Miley Cyrus började på Disneys Hannah Montana innan hon blir en fullfjädrad artist, Gossip Girls Leighton Meester gjorde en handfull singlar redan 2009 och 2010 och Shameless Emmy Rossum har precis släppt sitt andra album. Nu kan du lägga Pretty Little Liars stjärnan Lucy Hale i mixen. Skådespelerskan har varit i Nashville under de senaste veckorna och spelat in sitt  country album i pausen innan det är dags att spela in ABC Family seriens fjärde säsong. (Säsong 3 visas på tv just nu och säsong 4 kommer att lanseras i juni.)
 
Hur beskriver Lucy albumet? "Det är country", förklarar hon tydligt, om vad hon spelat in. "Vi har definitivt mer mainsream låtar, men sedan har vi låtar som är ren country."
 
Lucy hoppas att hon överraskar människor med vad hon släpper. "Jag tror det kommer chocka många människor faktiskt, så det är verkligen spännande."
 
Om du hoppas på att få veta en låttitel eller två nu kan förbereda dig på att bli besviken. "Herre gud, de låter mig inte ens släppa låttitlar", säger hon. Men en låt utmärker sig mycket för Lucy, och hon är glad över att prata om det lite. "Det är en sång om hur jag har alltid varit tjejernas tjej och jag har alltid rotat för andra tjejer och aldrig haft problem med svartsjuka", säger hon. "Det är bara om de vardagliga strider som alla kvinnor går igenom. Det är en sammanhållande känsla för kvinnor och hur det i slutet av dagen, går vi alla igenom samma saker. Vi bör alla vara i det tillsammans."
Source + läs mer | Översatt av mig, cred om ni kopierar.
 

Ställ en fråga i frågestunden här!




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?