2013-02-02 | 18:27:00 | Intervjuer/Artiklar

Ny artikel från billboard.com om Lucys debutalbum och PLL!

På ABC Family serien "Pretty Little Liars" har Lucy Hales karaktär, Aria, har en passion för mode. Hon bär massor av lager, texturer och mönster.

"All cred går till vår kostymör, Mandi Line, som kallar Aria hennes 'mini-me'" sa Lucy nyligen i en intervju, "Det här är hur hon klär så det är lätt för henne. Denna karaktär har blivit hennes barn. Aria är den som bär ränder och leopardmönster och neon på en gång. När en person bär en trend, bär hon allt ovan, men hon är bara rolig."
 
"Pretty Little Liars", som sänds på tisdagar, handlar om en grupp tonårstjejer som blir utpressad av en mystisk grupp människor som går under namnet A. Medan Aria älskar att uttrycka sig genom kläder, gillar Lucy att uttrycka hennes känslor genom musik.
Den 23-åriga stjärnan var en av vinnarna i "American Juniors" år 2003, en biprodukt av "American Idol", där de sista fem bildade en sång kvintett. De spelade in ett album, men bröt upp under 2005.
 
Lucy undertecknade ett kontrakt med Hollywood Records och spelar in ett country album producerat av Mark Bright som har arbetat med Rascal Flatts, Carrie Underwood och Sara Evans. Hon förväntas släppa en singel, följt av ett album senare i år.
"Albumet är något jag velat göra långt innan "Pretty Little Liars" eller något. Jag växte upp med att sjunga, och agera kom upp på vägen... inspelning är mycket helger, det är mycket långa nätter men jag är så passionerad om det ... jag är bara riktigt glad", sa hon.
 




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?