2013-02-04 | 17:27:33 | Intervjuer/Artiklar

Teen Vogue om Lucys Bongo kampanj och musiken!

Vi har sett Lucy Hale modella för Bongo med sin Pretty Little Liars co-star Ashley Benson förut, men den här gången kör hon solo i en flörtig photoshoot med den ikoniska fotografen Terry Richardson.
 
"Jag är mycket bekant med vad han gjort och de personer han jobbat med," sa hon. "Vem som helst med mitt arbete skulle tycka att det var spännande."
 
Om hennes musikaliska ambitioner
"Jag visste att jag ville göra ett country album. Jag är från Tennessee, så det är allt jag lyssnar på. Det är vad som verkligen tilltalar mig, och jag kände att det var där jag skulle vara mest äkta. Vi hoppas på en release sommaren 2013 och en singel under våren. Det har bara varit fantastiskt, och jag kan inte vänta på att alla ska få höra det."

Texten är översatt av mig! Om ni lånar texten eller såg den här nyheten här först måste jag anges som källa!




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?