2013-01-13 | 16:15:18 | Intervjuer/Artiklar

Lucy om co-stars och hennes debut album!

Att vara ett fan av Pretty Little Liars är en tur i sig, men kan ni tänka er att vara en av stjärnorna i den populära showen? Lucy Hale kan! Och hon kan berätta att alla nya TV-shower är en chansning. Kommer castet att "klicka"? Kommer kemin fungerar på skärmen? Lyckligtvis för PLL var svaret på båda dessa frågor ja!
 
Lucy talade med The Christian Science Monitor om sina tankar när hon först läste manuset; "När jag läste manuset och tänkte, 'Detta kommer att bli stort' Jag tänkte, 'Men fyra tjejer? Detta kommer att bli en mardröm.' Men jag säger er, det är den perfekta upplevelsen. Vi är inte alla nödvändigtvis bästa vänner utanför inspelningen, men vi alla respektera varandra. Vi kommer alla överrens. Och det är typ att vi åker dit, alla är professionella, alla är redo att arbeta, och är glada över det."
 
Men bara för att de alla är på denna galna resa tillsammans betyder inte att de kommer att hamna på samma plats.
 
"Jag tror att vi alla kommer att få mycket olika karriärer. Och jag tror att vi har insett vad vi har att erbjuda. Men Ashley är definitivt den som jag talar med om kläder eller om killar eller något, så hon är som min lilla skvaller vän. Shay är i filantropi arbete. Hon jobber riktit mycket med välgörenhet. Men hon är också bra på heminredning, så hon är alltid på Pinterest, och så ska vi prata om det. Och Troian är bara lysande. Hon är mycket intelligent. Hon är den vän som jag ska gå till för prata med om djupare saker, antar jag. Så det är roligt att ha en massa olika typer av vänner. Det är en bra grupp människor." sa Lucy.
 
 
Och sedan finns det alltid den andra sidan till Lucy: hennes musik. Vi fick se Lucy sjunga gång på showen, men nu när hon spelar in sin första skiva, vad kan vi förvänta oss av henne musikaliskt?
 
"Jag växte upp med att sjunga. Och skådespeleri, idén om det typ bara föll i mitt knä. Och jag var lite tveksam först, men jag var typ, okej, jag ska försöka det. Och så gjorde jag det och jag fick lite tur i det, vilket är coolt. Det är därför jag är här. Men jag kommer tillbaka till varför jag kom in i det i första hand. Och jag tror att, du vet, bara jag talar om det som är min passion. Det är vad jag vill göra. Jag vet att jag har mycket att bevisa bara för att det är hela 'här är en skådespelerska som är gör ett album' grejen. Vi har hört den historien en miljon gånger förut. Men jag tror att när du hör musiken, hör du hur äkta det är, eftersom jag skriver det själv. Och det har varit en rolig upplevelse. Det har varit ett år, och jag är bara så glad. Jag gör country. Jag tror att folk som känner mig och kände mig innan showen visste att jag började i musik. Och att jag är från Tennessee hjälper definitivt. Men det har varit stort. Jag är verkligen glad för att folk ska höra det."
 
[Source 1, Source 2] Översatt av mig med hjälp av google translate!

Postat av: Anonym

Hej! Är du ett av Miley Cyrus? Isåfall kanske du skulle gilla min nystarade blogg som handlar just om henne :) Du hittar den på: http://cyrusdaily.blogg.se/

Ha det bäst! <3

2013-01-13 @ 17:53:35



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?