2013-01-19 | 21:53:33 | Pretty Little Liars

Pretty Little Fashionistas

Du verkar hålla ögonen öppna, visst är Hanna en riktig modetjej! Men det beror också på hur man ser på mode. Alla fyra tjejerna har sin egen unika stil som passar just dom. Och alla ser ut som om dom ska promenera på catwalken och inte i skolans korridorer.
Men enligt mig så ser jag Aria som en riktig modetjej i och med att hon sticker ut, hon har en stil som många skulle sammanfatta som "edgy". Det känns som om hon vågar sätta ihop saker som ingen annan skulle ha tänkt på.
Hanna, är en modetjej på ett helt annat sätt eftersom hon gillar att följa modet och dem senaste trenderna medan Aria skapar sitt eget mode.
Därför kanske jag ser Aria som modetjejen eftersom hon inspirerar mig att sticka ut.
 
Har ni läsare några åsikter om PLL modet? :)




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?