2013-01-26 | 20:26:00 | Allmänt

Svar på frågestunden!

Dejtar Lucy någon just nu?
Nej, hon har varit singel ända sedan uppbrottet med Chris Zylka.
 
När började du gilla Lucy?
Jag började kolla på pll hösten 2011, så jag skulle väl säga då :)
 
Varför ville du blogga om Lucy?
Bortsett från att jag älskar Lucy och pll så fanns det inga andra Lucy bloggar när jag började. Jag har tidigare haft en Selena blogg (vilket det kryllar av) och då har man väldigt mycket competition, men med en Lucy blogg (som det inte fanns några andra förut) blev man ensam om läsarna!
 
Är Pretty Little Liars din FAVORIT av alla serier?
Yes, min absoluta favorit :)
 
Vilka andra serier kollar du på? Och vilken ordning kommer de efter bäst till minst bra?
1. Pretty Little Liars
2. The Lying Game
3. The Vampire Diaries
4. Switched At Birth
5. The Secret Circle
6. Once Upon A Time
 
 Hur lång är Lucy?
157 cm
 
Hur började hon sin karriär, hur och när "upptäcktes hon"?
Lucy började sin karriär som deltagare i American Juniors 2003 där hon var en av fem vinnare (4:e plats). Hon har själv sagt att skådespeleriet inte var planerat för henne, det bara hände.
 
 Vad heter din novellblogg?
Jag hade en novellblogg som hette jhutchersonstories.blogg.se och en som hette anotherdirection.blogg.se men jag raderade båda.
 
Vilket PLL avsnitt är din absoluta favorit?
Svårt att säga... min favoritsäsong är ju säsong 2 så jag antar nåt avsnitt därifrån. Antingen "Over My Dead Body", "Through Many Dangers, Toils And Snares", "If These Dolls Could Talk" eller "unmAsked".
 
Hur gammal är du?
Just nu är jag 15, men jag fyller 16 i mars :)
 
Vilken/vilka andra kändisar gillar du förutom Lucy?
Lucy är ju min favorit... men jag gillar typ Ashley, Shay och Troian från PLL. Och sen så gillar jag väl Hunger Games castet :)
 
Tack för alla frågor <3

Postat av: Sveriges största blogg om Tyler Blackburn

Svar: Aw, tack så mycket! :) är dock inte klar än ;).

2013-01-26 @ 21:22:37
URL: http://tylerjordonblackburn.blogg.se



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?