2013-03-02 | 16:37:19 | Allmänt

Svar till frågestunden!

Anonymjag har 4 frågor... 
hur gammal är du? 
hur ser du ut? 
hur lenge har du bloggat? 
och vad har du för musiksmak?
Svar: Jag är 15 (men jag fyller 16 i mars). Hur ser jag ut? Haha, ni kan få en bild nedan! Jag har bloggat på olika bloggar sen 2009. Min musiksmak går lite i perioder. Några favoriter är One Direction, Miley Cyrus, Selena Gomez & the Scene och Taylor Swift. Jag avgudar Lucys röst men hon har inte släppt något eget så jag kan inte riktigt räkna henne.
 
Elin <3 pllVem är din favorit i pll? (förutom aria då!)
Svar: Jag älskar alla tjejerna, men Hanna kanske. Hon är väldigt rolig.
 
Johanna: Varför just Lucy? För jag antar att du fastnade för henne mestadels av PLL. Så varför inte alla tjejerna eller bara Shay/Troian/Ashley? :)
Svar: När jag såg första avsnittet av PLL så fastnade jag direkt för Arias historia, hennes förhållande med Ezra som var hennes lärare. Och på så sett fick jag mer upp ögonen för Aria och blev intresserad av vem Lucy Hale var som spelar henne :)
 
Sara: När började du gilla Lucy? 
Har Lucy några syskon? 
Vad tycker du om Katy Perry? :) (du behöver inte svara om du inte vill) 
Hur länge har Lucy känt sin bästis? vet du hur de lärde känna varandra?
Svar: Jag började gilla Lucy när jag började titta på PLL, vilket var hösten 2011. 
Yes, Lucy har en syster som heter Maggie och en halvbror som heter Wes.
Katy Perry? Hon är cool.
Jag har faktiskt ingen aning om när de lärde känna varandra :/
 
Ronja :): 1.Vad har du för teorier runt A och vilken som är ledaren för allt ihoppa? 
2.Vilken typ av film/tv-serie tror du Lucy kommer ta sig an i framtiden?
Svar: 1. "A" är överallt på en gång, därför måste det vara väldigt många i "A"-team. Jag tänker mig kanske en "A" för varje lögnare och en ledare. Jag gissar att Paige kan vara Emilys "A" men Aria... där är jag lost.
2. Antagligen en vuxnare roll.
 
Sveriges största blogg om Tyler Blackburn: Vilket är ditt favorit avsnitt av PLL? ;). 
Svar: Jag har flera, men i säsong 1 är det; 1x01 Pilot, 1x09 The Perfect Storm, 1x10 Keep Your Friends Close och 1x18 The Badass Seed.
I säsong 2; 2x08 Save the Date, 2x12 Over My Dead Body, 2x14 Through Many Dangers, Toils and Snares, 2x24 If These Dolls Could Talk och 2x25 unmAsked.
I säsong 3 (hittills); 3x01 It Happened "That Night", 3x12 The Lady Killer, 3x13 This Is A Dark Ride och 3x16 Misery Loves Company.
Jag tror att 2x12 och 3x12 kompeterar om första platsen.
 
zendayablogg: vad gillar du mest med lucy?:)
Svar: Att hon verkar så possitiv och glad och sprider liksom glädje kring sig. Inte hat.
 
Ellen Lindgren: 1. Är du ett Ezria fan ? 
2. Tror du att Aria kan vara A ? och hur skulle du reagera om hon var det? 
3. Bloggar du helt själv? 
4. Vilken hårfärg tycker du Lucy passar bäst i? 
5. Är Lucy tillsammans med någon? 
6. Skulle du kunna skriva några (de största/bästa) filmer som Lucy har varit med i? 
7. Om du skulle beskriva Lucy med tre ord, vad skulle de va? 
8. När kommer Lucy's album ut? Jag vet att det är i sommar, men vet du ungefär vilket månad eller så ? 
9. Kan du lägga upp någon av dina favorit bilder på henne?
Svar: 1. Stort fan! Jag är galet kära i dom! (They're my OTP)
2. Oj, njae egentligen tror jag inte det. Men det skulle vara kul. Om hon var det skulle jag bli otroligt chockad! Typ skrika lite... haha :P
3. Yes, helt själv. Men jag gillar det bäst så :)
4. Brunett eftersom det är hennes naturliga.
5. Nej inte just nu.
6. A Cinderella Story: Once Upon A Song, Sorority Wars, Tinkerbell: Secret of the Wings och Systrar i Jeans - Andra Sommaren är några exempel.
7. Supersöt, talangfull och snäll.
8. Ett datum är inte satt än, men Lucy har nyligen sagt i en intervju: “We’re hoping to have a single here in a couple of months — probably March or April. The album will come out this summer.”
9. Svårt att välja en... men här kommer en söt bild:
 
Beyoncé Swe: Vad är det bästa med Lucy Hale, tycker du? 
Vilken hårfärg har du? 
Favorit film? 
Favorit låt? 
Om du bara hade en dag kvar att leva, vad skulle du då göra? 
Har du någon favorit bild på Lucy, i så fall vilken?
Svar: Som sagt tycker jag att hon verkar vara en glädjespridande person :)
HUNGER GAMES <3
Just nu måste jag säga Little Things med One Direction eller kanske Bleeding Out med Imagine Dragons. Imorgon är svaret ett annat ;)
Om jag bara hade en dag kvar att leva skulle jag sitta i ett hörn och tycka synd om mig själv :P
Svårt det här med favoritbilder... men jag gillar denna:
 
Tack för alla frågor <3




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?