2013-09-08 | 20:31:00 | Allmänt

Svar på kommentar



Ursäkta, men varför har ni länkat mitt fanpage för Lucy på instagram, som ert eget?

Hej! Jag har ingen aning, Jenny har inte bloggat sen jag tog över bloggen nu när hon var borta, jag tror hon har kommit hem men eftersom hon inte bloggar så fortsätter jag att uppdatera då&då, vet att uppdateringen suger just nu men det ska bli bättre! Men därför har jag ingen aning om vad Jenny har länkat osv innan, så hon svarar antagligen på det när hon är tillbaka!
 
UPDATE: Hej, när jag la till länken till instagram hette Lucys instagram lucyhale89, detta ändrade hon senare och jag har inte ändrat i designen. Alltså är länken menad att leda till Lucys egna konto men eftersom hon bytte namn går länken istället till ditt konto, jag har inte på något sätt menat att det kontot är mitt. Anledningen till att jag inte bloggat på evigheter beror helt enkelt på att a) jag har ingen ork eller lust och b) jag har precis börjat gymnasiet och har mycket att tänka på.
Om jag kommer tillbaka och bloggar har jag ingen aning, vi får se helt enkelt.

Postat av: zendayablogg

Hej!
Jag har en tävling på blogeen, lottar ut One Directions parfym ''Our Moment''. Delta gärna:)

DIREKTLÄNK TILL TÄVLINGEN:
http://zendayadaily.blogg.se/2013/september/tavling-vinn-our-moment-2.html#comment

2013-09-22 @ 08:47:35
URL: http://zendayadaily.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Är du ett fan av Stelena? (Paul Wesley och Nina Dobrev) Isåfall kanske du skulle gilla min nystartade blogg, där det kommer bli daglig uppdatering om skådespelarna och om serien TVD. Skulle betyda otroligt mycket för mig om du ville kika in de, du hittar den på: http://stelenasweden.se/

2013-09-27 @ 22:05:20



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?