2012-11-08 | 18:28:33 | Allmänt

Jobbig vecka...

JAG HAR VERKLIGEN INTE HAFT TID NU I VECKAN!
Det har varit olika anledningar, men jag har pluggat, varit med kompisar och sen hade jag och bästisen problem när vi skulle boka biljetter till Breaking Dawn del 2! Men nu blir det nog bättre! Ny design jobbar jag även med ;)

Postat av: Emma

Jag tycker att du gör ett superbra jobb här med din fansite. Så därför har jag nominerat din blogg till att vinna årets skådis blogg!
Nu är det era läsare som avgör om ni vinner kategorin eller inte! :)
/lady antebellum sweden

2012-11-08 @ 19:35:43
URL: http://ladyantebellum.blogg.se
Postat av: evelina

Hejsan! Nu håller vi på att fixa till bloggen, så det vore kul ifall du ville göra länkbyte med oss. Alltså en vanlig länk i menyn. Sen gör vi även bildlänkar till dom bloggar som vi tycker lite extra om (Vvi kräver inget tillbaka) Säg till om du är intresserad. Kram Evelina på Sstars.bloggplatsen.se

2012-11-10 @ 10:35:23
URL: http://sstars.bloggplatsen.se



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?