2013-05-19 | 16:01:00 | Intervjuer/Artiklar

Lucys Seventeen intervju!

Om Att Lära Sig Från Sina Misstag:
"[Den gamla Lucy] var förvirrad. Jag sa saker jag inte normalt hade sagt, eller dejta folk jag visste att jag inte borde dejta, eller åka till ställen jag visste att jag inte borde vara på - helt enkelt dåliga beslut och misstag. Inte för att jag inte längre gör misstag hela tiden, men det känns som om jag är på väg i rätt riktning."
 
Återhämta Sig Efter Sin Ätstörning:
"Jag är så otroligt tursam som inte är så längre eftersom det är ett hemskt sätt att leva och det är eländigt. Det tar upp allt du tänker på och du kan inte fullfölja det du vill göra... Jag brukade spendera så många bortkastade dagar på att vara deprimerad och känna mig äcklig... Jag lärde mig att man måste vara lycklig. De lyckligaste männsikorna är de vackraste människorna."
 
Lucy Om Att Vara Positiv:
"Jag har rensat bort de negativa människorna och umgås bara med folk som lyfter upp mig... Jag vet vad jag har att erbjuda och det känns bra... Jag har aldrig förstått avundsjuka. Jag är en tjejernas tjej. Jag vill vara glad och slå rot för dig. Alla är givna olika gåvor och olika välsignelser av en anledning och jag tycker att så mycket bortkastad energi går åt till [avundsjuka]. All energi du använder till att vara avundsjuk kunde ha använts till något riktigt bra."
 
Om Hennes Nya Musik:
"Mitt album är något som jag är riktigt, riktigt, riktigt stolt över. Jag har avsiktligt varit tyst om det eftersom jag vill att musiken ska tala för sig själv. Folk kommer antingen att älska det eller hata det. Men jag tror att när de väl hör det kommer folk att tänka 'Okej, hon älskar det här och hon är seriös.' Detta är min stolthet och glädje-det är min bäbis. Jag har jobbat häcken av mig för det."
 
Om Chris Zylka:
"Jag berättade precis för [min bästa vän] härom dagen att jag inte vet vad som krävs för att jag ska dejta någon igen. Det verkar bara utmattande. När jag gillar någon, faller jag riktigt hårt och investerar allt. När det har försvunnit, då tänker jag 'Jag gör aldrig om det där.'" | Source

Postat av: johanna - TVDgirldaily

hej, nu har jag dragit igång en frågestund, skulle vara kul om du ville slänga in en fråga :) http://vampirediariesgirldaily.blogg.se/2013/may/stelena-ar-inte-over.html#comment

förlåt om du inte gillar denna sortens av reklam

2013-05-21 @ 21:51:49



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?