2012-09-05 | 17:46:00 | Tidningar

Intervju med Haute Muse Magazine!

Lucy Hale är super glamorös på omslaget av Haute Muse Magazine, september nummret.
Här är vad den 23-åriga Pretty Little Liars skådespelerskan delade med tidningen:

Om hennes kommande countrymusik album: "Vi utforskar vad vi vill att min musik är och vad jag vill tala om i mitt album. Det är ganska svårt med mitt schema för att passa i både filma och musik, så vi hoppas att det lossnar nästa år. Det är en mycket spännande tid i mitt liv."

Om att vara en fan favorit att spela Anastasia Steele i film versionen av Fifty Shades of Grey: "Jag är definitivt ett stort fan av böckerna. Självklart skulle jag vara stolt över att vara en del av det, men jag tror att det är i de allra första scenerna av det hela."

Om sin personliga stil: "Jag är ganska obeslutsam person, så min stil varierar med dagen och mitt humör. Det är det som är så kul om mode, att du inte behöver ha en viss stil. Du kan vara kreativ och ta risker. Jag ser det bara som att spela 'dress up'."





    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?