2012-09-30 | 17:14:48 | Allmänt

Sneak peek!

Om ni undrar varför jag inte uppdaterar så jättebra så är det för att jag jobbar med en ny design till bloggen. Nu när det börjar bli lite mörkare ute och höstkylan kommer närmare tänkte jag fixa en lite mörkare design. Här kommer en liten sneak peek:

Postat av: felicia ( Nina Dobrev fansite)

Det blev bra =)

2012-09-30 @ 18:09:27
URL: http://ninadobrevallnews.blogg.se
Postat av: evelina

ååååh va kul. har nyss börjat följa bloggen, och ska fortsätta tänkte just hur länge kommer denna design vara då jag såg detta inlägg. älskar allt med bloggens design. så stillrent och ändå vackret :) plussss :)

Svar: Tack så jätte mycket! Jag blir verkligen jätte glad över att höra detta! <3<3<3
lucyhalenews.blogg.se

2012-10-01 @ 14:30:29



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?