2013-06-14 | 12:10:00 | Allmänt

Problem!

Hej, jag hade tänkt att blogga massor idag eftersom det är Lucys födelsedag. Men tyvärr går det inte att starta min dator (den saknar ett program den behöver för att kunna startas) så jag kan inte blogga på ett tag, jag vet inte hur länge. Men jag ska försöka att få min dator fixad så fort som möjligt. Stay tuned.
 
UPDATE: Min dator är på lagning just nu och ska bli klar senast torsdag, så håll ut tills dess! Så fort jag har min dator igen kommer jag att fortsätta blogga som vanligt och jag kommer att skriva om allt jag har missat medan min dator var trasig. För er som undrar bloggar jag just nu från min mobil, men jag kan inte göra nyhetsuppdateringar från den och kan därför inte blogga i alla fall.




    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?