2013-10-06 | 12:34:37 | Allmänt

Lucy Hale News - LHN

 
Hejsan allihoppa! Som ni vet så skrev ju Jenny i förra inlägget att hon inte hade någon lust att blogga här så då gör jag det istället, eller jag tänkte i alla fall slänga in några inlägg då & då! Jenny, om du ser detta, mejla mig, NU! 
 
Men då vet ni att ni kan kika in bloggen som vanligt & att det kanske kommer lite update, kram!
 
 
 

Postat av: Johanna

Jag ser att denna fantastiska blogg inte får någon update så jag undrar om jag kanske kunde få ta över bloggen? Jag älskar Lucy Hale och följer PLL. Om ni inte vill ge bort bloggen så kan jag kanske blogga tills ni vill blogga igen? Ha det bäst, kram :D

Svar: Jag tror att jag ska börja blogga nu igen! Så tyvärr haha :/ Kram :D
lucyhalenews.blogg.se

2013-10-13 @ 19:46:50
URL: http://johannalausing.blogg.se



    Namn:

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Kom ihåg mig?